Llengua
English
Español (España)
Português (Brasil)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Revisors/es externs/es
Indexació
Normes sobre la referència bibliogràfica
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 22 No 2 (2020)
Vol. 22 No 2 (2020)
Taula de continguts
Secció temàtica
Foreword by Hubert Hermans
Hubert Hermans
PDF (EN)
Foreword & Introduction to Special Issue
Carles Monereo
PDF (EN)
A dialogical self-approach to understanding teacher identity in times of educational innovations
Carles Monereo, Antoni Badia
PDF (EN)
Student teachers’ positioning with regard to their key learning experiences in the first practicum
Mireya Giralt Romeu, Eva Liesa Hernández, Paula Mayoral Serrat, Lorena Becerril Balín
PDF (EN)
Five ways of being a schoolteacher
Antoni Badia, Eva Liesa, Lorena Becerril, Paula Mayoral
PDF (EN)
Doctoral Support Networks: characteristics and associations with research conditions and identity development
Núria Suñe-Soler, Carles Monereo Font
PDF (EN)
Becoming a researcher. Dialogical-self based methods to the identity formation of postgraduate students
Crista Weise, Macarena Lamas, Nuria Suñé
PDF (EN)
The Changes of the Entrepreneurial Identity: Case Study
Alina Valencia
PDF (EN)
Bumpy moments considered as critical incidents in dialogue. Professional Identity of technical VET-teachers
Kara Vloet, Ellen Klatter, Sandra Janssen, Giel Kessels
PDF (EN)
Articles
¿Por qué se quedan en las calles?: Aprendizajes sobre la permanencia de jóvenes en calle
Marcela Losantos
PDF (ES)
Electroshock o Terapia Electroconvulsiva (TEC) en Chile: Diagnóstico crítico, activismo social y enfoque de derechos
Juan Carlos Cea Madrid, Tatiana Castillo Parada
PDF (ES)
Imaginação e controle da subjetividade no campo do trabalho: imaginação criativa e realismo fatalista e conformista
Luana Silvy De Lorenzi Tezza Magnin, José Henrique de Faria, João Henrique Rossler
PDF (PT)
Trabalho emocional e engajamento no trabalho em policiais militares
Hannah Dantas Guedes, Sônia Maria Guedes Gondim
PDF (PT)
Dificultades de regulación emocional e intolerancia a la in-certidumbre en estudiantes universitarios
Macarena Verónica del Valle, Eliana Vanesa Zamora, María Laura Andrés, María Jesús Irurtia, Sebastián Urquijo
PDF (ES)
Revisions
Noopolítica y acción política en Maurizio Lazzarato: aportes para una psicología colectiva política en las sociedades de control
Jose Antonio Roman Brugnoli
PDF (ES)
Recensions
Recensión de Volkan (2019). Aspirante a asesino. Un estudio clínico
Marc Barbeta Viñas
PDF (ES)
Recensión de Alves Goncalves (2019). Favelización de la psicología. Ensayos sobre la construcción de una perspectiva popular en Psicología
Ignacio Dobles Oropeza
PDF (ES)
Cròniques
Recordant el professor Ramon Canals als cinc anys del seu traspàs
Santiago Estaún
PDF
editor
Editor
indexacion
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual