Llengua
English
Español (España)
Português (Brasil)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip editorial
Revisors/es externs/es
Indexació
Normes sobre la referència bibliogràfica
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 22 No 1 (2020)
Vol. 22 No 1 (2020)
Taula de continguts
Articles
Entre vida y muerte: la inclusión social de los niños en una escuela marginalizada
Muriel Armijo Cabrera
PDF (ES)
Emociones académicas en una secuencia didáctica de Lengua y Literatura en Educación Secundaria
Rebeca Mariel Martinenco, Arabela Beatriz Vaja, Rocío Belén Martín
PDF (ES)
Gestão Autônoma da Medicação como um programa para sujeitos políticos na saúde mental
Fernanda dos Santos Cavalheiro, Marcos Adegas de Azambuja
PDF (PT)
A formação profissional na medicina: erro em saúde em um país Latino Americano
Vitor Silva Mendonca, Maria Luisa Schmidt
PDF (PT)
Demandas de trabalho emocional docente: um estudo em uma instituição federal de ensino
Franciane Andrade de Morais, Sônia Maria Guedes Gondim, Emanuel Missias Silva Palma
PDF (PT)
Work well-being and prosocial behavior in a sample of Bra-zilian workers
Laila Leite Carneiro, Antônio Virgílio Bittencourt Bastos
PDF (EN)
Comportamentos adaptativos de estudantes universitários diante das dificuldades de ajustamento à universidade
Fernanda Torres Sahão, Nádia Kienen
PDF (PT)
Revisions
Revisão sistemática da literatura brasileira sobre represen-tatividade de minorias políticas
Samuel Santos Miguel, Adriano Schlösser, Adriano Beiras
PDF (PT)
Familia y proceso de reintegración de excombatientes en el conflicto armado colombiano: estado del arte 2010-2018
José Gabriel Zapata García, Diana Janneth Laverde Gallego, Juan Guillermo Manrique López, Alicia Duran, Diego Mauricio Aponte Canecio
PDF (ES)
editor
Editor
indexacion
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual